środa, 12 marca 2014

Bransoletki i konkurs :)

 Dziś mija miesiąc istnienia tego bloga. Wasze zainteresowanie przeszło moje najśmielsze marzenia- moja strona była wyświetlana ponad 1000 razy! :) Bardzo Wam za to dziękuje :*.

Z tej okazji nowy post i konkurs! :)

Przedstawiam Wam bransoletki. Jedna w motylki ( motyw już kiedyś był przez mnie używany na świeczkach, dla przypomnienia link TUTAJ ) i kwiatki, a druga w różyczki.
Oto one:




A tak prezentują się na nadgarstku:


Podobają Wam się?
Jedna z nich może trafić do Ciebie lub do osoby, którą chcesz nią obdarować. Co trzeba zrobić?
1. Polubić moją stronę na facebooku: https://www.facebook.com/decubox.
2. Dodać komentarz pod tym postem. ( Jeżeli ktoś tutaj chce pozostawić komentarz jako "Anonimowy" to proszę o wiadomość na fb, kto jest autorem).

Konkurs trwa do poniedziałku (17.03 ) do godziny 12:00. Wylosowane zostaną dwie osoby.

PS. Do tej pory na facebooku jest Was 59 osób, więc każdy ma spore szanse na wygranie :)

Powodzenia :)

6 komentarzy:

  1. Pierwsza! Z chęcią biorę udział :) Świetna robota. Wiadomość na priv ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę :D
    Adrian ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to wygrać. 2 na raz. Biorę wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Motylem jestem,
    na na na na, motylem jestem.
    Pofrunę, gdzie nie byłam jeszcze." I. Jarocka

    Renata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletki decubox to czyste piękno które może podarować sobie każda kobieta. Mając na ręku takie cudo można dosłownie poczuć się tak beztrosko jak owy motyl w wiosenne słoneczne dni. Bransoletki decubox idealnym pomysłem na prezent. PoleCam każdemu.
    Damian

    OdpowiedzUsuń