wtorek, 18 marca 2014

"Wiosna, wiosna, wiosna ach! to Ty" :)


Witam Was bardzo ciepło :)

Dziś duużo kwiatów i miejsca na wiosenne uporządkowania, które osobiście uwielbiam.

Pudełeczko na biżuterię z przegrodami ozdobione kwiatami :)
Zobaczcie sami co udało mi się zrobić:



Zajrzyjmy do środka:





Jak Wam się podoba takie połączenie kolorów i ten motyw? Ja nieskromnie powiem, że jestem zauroczona tym pudełeczkiem.


A teraz wracam do mojego chłopaka i Ligii Mistrzów :)

Udanego wieczoru :)


3 komentarze:

  1. Super świetnie się prezentuje takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko!!! Gdzie kupiłaś tą serwetkę? Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :) Jak znajdę podeślę wiadomość na fb gdzie to kupiłam, bo już zdążyłam zapomnieć skąd ją mam :)

    OdpowiedzUsuń