niedziela, 7 września 2014

Kwiecista skarbonka.

Witajcie,

Mam nadzieję, że jeszcze tu jesteście ;)

Po długiej przerwie wracamy do tematu decoupagu i być może nie tylko...

Wakacje odcięły mnie od materiałów do pracy, ale na szczęście ostatni miesiąc studenckich wakacji umożliwił mi zrobienie czegoś nowego- co chcę Wam dziś pokazać.

Oto skarbonka. Moja prywatna, której mam nadzieję nie otwierać zanim jej nie napełnię
(co będzie baaardzo trudne).


Główne zdobienie stanowi bukiet kwiatów, który dużo lepiej prezentuje się na pudełeczku niż przypuszczałam, kiedy znajdował się jeszcze na serwetce. 


 Boki,które pozostawały puste przyozdobiłam kokardkami w żółto- białą kratkę.




Mam nadzieję, że Wam się spodobał :) 

Życzę udanego wieczoru i pięknego, słonecznego tygodnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz