poniedziałek, 6 października 2014

Parapetówkowo.

Witajcie,

Kiedy dostaliśmy zaproszenie na parapetówkę od razu wiedziałam co będzie prezentem. Nie wiedziałam jednak jakie będą kolory i motyw. Chciałam coś co będzie pasować do wnętrza, ale nie wiedziałam jakie ono jest...

Ratunkiem okazał się znajomy znajomych, który już u nich był. Dowiedziałam się tylko, że meble są białe a kanapa szaro- czarna.
Zobaczcie co wymyśliłam.


Wieczko zostało pomalowane na biało, a dół na szaro. 



Wybrałam kolorowy motyw, który umieściłam na wieczku i w środku pudełka. Przegródki zostały dopasowane do motywu i pomalowane na zielono i czerwono. 


Dodatkowym ozdobnikiem jest zielona wstążka, a całość została wykończona lakierem półmatowym.


Do kompletu ozdobiłam dwie świeczki motywem z pudełka. 



Jak się okazało już na miejscu, szczęśliwie dla mnie, dół pudełka idealnie wpasowuje się w szarą ścianę, przed którą jest umieszczone pudełko.
Dowiedziałam się, że będzie ono przechowywało biżuterię gospodyni :)
Mam ogromną nadzieję, że szkatułka się podoba. :)

Miłego wieczoru! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz