piątek, 28 sierpnia 2015

Ślubne pudło

Witajcie,

Bardzo Wam dziękuję za ciepłe słowa o wyszywanym obrazie :) Dzisiaj wracamy już do pudeł, a konkretnie do tematyki ślubu. Będzie to pierwsze z dwóch pudeł ślubnych, jakie w tym roku wykonałam.Obie dla bliskich mi par.
Pierwsze wykonane dla przyjaciół pokażę Wam teraz. 

Motyw wykorzystanej serwetki jest na pewno dobrze znany osobom odwiedzającym blogi o tematyce decoupage. Jak już pewnie wspominałam, jest to jeden z moich ulubionych motywów, bo prezentuje się bardzo wdzięcznie. 

Zobaczcie pudło Magdy i Darka:

Pudło jest dość dużych rozmiarów, więc mam nadzieję, że Państwo Młodzi pomieszczą tam wiele wspólnych skarbów.

Oprócz wykorzystanej serwetki postanowiłam spersonalizować pudełko przez dodanie na przodzie inicjałów, a wewnątrz pudełka pełnych imion.

Na wieczku umieściłam dekor z napisem "Love is in the air" oraz malutkie serduszka. 

Na wieczku można dopatrzeć się również białej koronki, która delikatnie zdobi pudełko.


Państwu Młodym pragnę jeszcze raz życzyć duuużo miłości unoszącej się w powietrzu i trwającej nieprzerwanie do końca ich dni :)

Pozdrawiam Was ciepło,
Angelika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz