niedziela, 23 października 2016

G&M

Witajcie,

sezon ślubny powoli dobiega końca, a ja mam dla Was jeszcze kilka rzeczy do pokazania :)
Dzisiaj pierwsza ze szkatułek dla Gabrysi i Michała - chustecznik.



Jak zazwyczaj postawiłam na kolor motywu, którym w tym przypadku był kolor niebieski, a od siebie dodałam jeszcze złoty :)


Pudełeczko posiada też imiona i datę ślubu co mam nadzieję pozwoli chustecznikowi być wspaniałą pamiątką :)


Całość polakierowana lakierem półmatowym, prócz części z imionami, która jest potraktowana połyskiem (czego niestety moje zdjęcia nie oddają) 



Oby Młoda Para mogła używać go zgodnie z przeznaczeniem - do wycierania łez szczęścia, którym będą się od teraz wspólnie dzielić :)

Gabrysiu, Michale - jeszcze raz wszystkiego co najlepsze !! :)

P.S. 
Na fb można licytować jedną z moich szkatułek - pieniądze z licytacji idą na rzecz leczenia Patrycji z Gorzyc. Może chcesz ją wesprzeć, a przy okazji zyskać pudełeczko na drobiazgi? :)

https://www.facebook.com/decubox/posts/544528535745940

Angelika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz