poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Pojemnik do kuchni.

Witajcie,

Trochę mnie nie było, ale już nadrabiam. Dziś coś powiązanego ze  Świętami, choć ciągle nie wprost...
Pojemnik dla zaprowadzenia porządku ( które zawsze przed Świętami Wielkanocnymi się wykonuje) w kuchni, a konkretnie z przyprawami, budyniami, proszkami do pieczenia, itd.

Osobiście nie potrzebuję wielkiego podwójnego pudła, więc zdecydowałam się na małe- łatwe do schowania. Gdyby ten pojemnik miałby być dla mojej Mamy, byłby zdecydowanie większy... Pewnie nawet trzy/cztery razy większy :)

Motyw serwetki wybrałam bardzo apetyczny i wesoły. Zobaczcie sami:





Środek został podwójnie wybejcowany:


A tak prezentuje się z częścią przeznaczonej do niego zawartości:


Mam nadzieję, ze Wam przypadnie do gustu. :)
Może i u Was znajdzie się miejsce i potrzeba na taki pojemnik?

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Witaj :-) motyw jest bardzo kuchenny, podoba mi się jak kontrastuje z wnętrzem pudełka. Czekam na dalsze prace, może będzie jeszcze coś związanego ze Świętami? ;-)
    Pozdrawiam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń