sobota, 19 kwietnia 2014

Wielkanoc.

Witajcie, witajcie,

Dziś Wielka Sobota, więc już jutro będziemy się cieszyć ze Zmartwychwstania i będziemy mogli powiedzieć Alleluja!!

Chcę Wam z tej okazji złożyć najlepsze życzenia. Niech te Święta będą okazją do spędzenia czasu z rodziną, bo obecnie czasu coraz mniej... Niech spełniają się życzenia, niech dopisuje wszystkim jak najlepsze zdrowie. Życzę również, aby z twarzy nie znikał uśmiech i aby w naszych głowach gościły przede wszystkim dobre, pozytywne myśli. Oczywiście tradycyjnie: smacznego jajka i mokrego Dyngusa :)

Zbierajmy siły w te Święta, aby do pracy, szkoły i codziennych obowiązków wrócić w pełni chęci do działania :)

Korzystając z okazji pragnę podziękować Wam za wszystkie ciepłe słowa, wszystkie "like" i komentarze dotyczące mojego bloga, za to, że tu zaglądacie i podsycacie moją motywację :)

Mam jeszcze dla Was coś świątecznego. Musze jednak przyznać, że na zdjęciach nie prezentuje się to tak dobrze jak w rzeczywistości. Trochę mi głupio, bo na innych blogach już od dawna królują świąteczne klimaty, a u mnie jakoś tak nie było kiedy... No, ale przecież za rok też będą Święta :)

Przed Wami kurczaczek:



... i (w tym samym motywie) króliczek: 


Zdrowych, pogodnych i wesołych Kochani! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz