wtorek, 17 lutego 2015

Górniczy chustecznik :)

Witajcie,

Po raz pierwszy miałam okazję wykonać coś tak bardzo tematycznego. Jest to prezent za niezwykłą pomoc w ostatnim semestrze inżynierskim wykonany w tematyce górniczej.

Co ciekawe nie ma na nim żadnej serwetki, więc (chyba) nie można powiedzieć by był zrobiony metodą decoupage.

Sami zobaczcie co wymyśliłam :)


Chustecznik jest wykonany w klasycznym połączeniu czerni i bieli. Głównym motywem jest skarpa urabiana koparką wielonaczyniową, której wysięgnik oraz koło czerpakowe również jest widoczne.


Oba mniejsze boki ozdobiłam znakami górniczymi.


Na górze umieściłam dodatkowe wycinanki, które pomalowałam na czarno.


Całość wielokrotnie polakierowałam lakierem półmatowym.

Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego tego chustecznika. 
Mam nadzieję, że nowi posiadacze również są z niego zadowoleni :)

Pozdrawiam,
Angelika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz