środa, 4 lutego 2015

Z okazji 90-tych urodzin

Witajcie,

Długo mnie nie było, co nie znaczy, że nic nie robiłam :) To był bardzo pracowity czas -  i to nie przez decoupage. Obroniłam tytuł inżyniera! Bardzo się cieszę, że zakończyłam w końcu kolejny etap i to z satysfakcją :)

Dziś pokaże Wam pierwszy z dwóch chusteczników jakie zrobiłam na wymianę z Panią Anią, która dla mnie wykonała komplecik biżuterii z koralików toho.

Jest to chustecznik dla mamy Pani Ani, która w najbliższym czasie kończy 90 lat! Co za rocznica :)


Chustecznik jest brzoskwiniowy z herbacianymi różami, które podobno jubilatka uwielbia. 


Na środku przymocowałam zieloną kokardę oraz wstążkę dookoła chustecznika.


Mam nadzieję, że chustecznik będzie służył długo, a chusteczki będą wycierały tylko łzy szczęścia :D

Podoba Wam się? Niedługo pokażę drugi chustecznik, który Pani Ania zamówiła dla siebie. 
Pamiętacie moje wcześniejsze chusteczniki: zielono-różany oraz biało-amarantowy ?

Pozdrawiam Was ciepło, 
Angelika :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz